torstai 28. elokuuta 2014

Sista veckan i bilder

Måndag: Kallista Tea Room

Måndag: Dandenong Sky High

Måndag: Dandenong Sky High - man kan se hela Melbourne!

Måndag: Dandenong Sky High - English Gardens

Tisdag: Pancakes for brekkie MUMS :9

Tisdag: Äntligen sol, jag drog till stranden å sola :)

Tisdag: Mexican food med Nadine at Fonda :9

Tisdag: var å kolla på Nadines netball match

Onsdag: Morgonkaffe vid stranden

Onsdag: "this was not what I expected" vädret när jag kom till stranden...

Onsdag: vädret efter 30min väntaden, perfekt! 

Onsdag: Första gången som jag påriktit solade under dehär året

Onsdag: dinner med Liz, Clare och Greg, jag laga Paella!

Torsdag: Black Rock Beach parken med Lily <3

Torsdag: Half Moon Bay

Torsdag: Hurtig power walk med Clare & Lily till Half Moon Bay

Torsdag: Half Moon Bay Jetty

Torsdag: Tänk på miljön <3

Torsdag: Pakkade mina massiva väskor, allt rymdes!

Ses snart!!

PUSS nandu





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti