tiistai 3. kesäkuuta 2014

Home alone

Maisema koiralenkiltä
 Day 3. vielä landella ja tänään koko päivä yksin kotona! What to do?? Nukuin tosi hyvin, oon päässyt ihan kerta heitolla jet lagista eroon - woop woop! Mun jalat on ollu yhtä tuskaa melkein viikon. Oli tosi hyvä idea mennä tekee jalkatreeni salille med Bianca päivä ennen lähtöö.. voin kertoo että lihassärky 28h istumisen jälkeen on aivan järkyttävää! On ihan super jäykkää mut nyt alkaa vähän helpottaa :D

Kävin tänää pitkän ja rennon aamiaisen jälkeen Topin kanssa lenkillä lähimaastossa. Meinasin vähän jopa eksyä ku Topi feidas keskelle pusikkoa! Onneks se ihana koira palas hakemaan mua. Heitin sille palloa kans pari kertaa mutta se päätti että tää sateessa leikkiminen ei oo sen juttu ja meni talon alle piiloon...
aamupalaa :9
 Aamupalalla mulle piti seuraa about 10 papukaijaa parvekkeella :) ne on tottunu et saa ruokaa tosta kaiteelta, katteli mua syyllistäen ku en vieny ruokaa niille... Ou nou, en löytäny niitä linnunsiemeniä mistään.
papuja <3
 Johannalla on aivan upeet marimekon saappaat, taas pala suomea täällä ausseissa :) On sadellu vähäsen joka päivä joten saappaat on ollu kovassa käytössä.
suomi saappaat :)
 Koska ne kengut on jo bongattu yritettii löytää harrin kanssa wallabyja illalla otsalampun kanssa. Ei näkyny ei, toivottavasti huomenna parempi tuuri.
wallaby-spotting
PUSS nandu

1 kommentti:

  1. Hassua ajatella marimekon saappaita ausseissa. hauska valopää Pulu...
    pusssss

    VastaaPoista