perjantai 20. kesäkuuta 2014

jobbajobba

Take away brekkie
 Maanantai ja työt kutsuu jälleen. Olin tän viikon taas Casey Race keskuksessa, aamut salilla treenaamassa ja sit lounaan jälkeen altaassa apu opettajana :) Kouluryhmiä ja illan "maksavia asiakkaita" eli uimakoulu ryhmiä. Olin extrana seuraamassa ja jeesaamassa, ihan kiva tutustuu täkäläiseen tapaan ennenku saan omia ryhmiä. Ens viikolla pitää tehdä testi ohjaus että saan sen AustSwim licenssin, jännä!

Mrs. Parma's :9
Tiistai iltana turisteilin Nadinen kanssa Melbournen keskustassa. Oltiin syömässä mrs. Parma's ravintolassa, niillä oli vaan erilaisia schnitzeleita. Sai eka valita kana, possu vai munakoiso schnitzeli ja sit täytteitä päälle, njamm! Mulla oli chorizo, savupaprika ja manchego juustoo :9 Otin mä myös vähän kuvia Yarra joesta, nyt ku mä vihdoin löysin sen :D haha!
Yarra river

Superfood brekkie
Täält saa tosi hyvii ja terveellisiä välipaloja kaupasta. Kokeilin perjantaina tota chia podia, ei kyllä oo mun juttu toi sammakonkutu lima :S kuivana noi siemenet uppoo hyvin! Toi charlie's spirulina smoothie on mun lemppari! Jätte gott :)

Goone cave :D
"Rankka" työviikko loppu jo keskiviikkona koska torstaina tein first aid kurssin, mun ois vanhentunu joulukuussa joten ihan hyvä kerrata vähä anne nuken elvytystä :D
Torstaina Nadinen koulussa oli "end of exams" joten PARDIT! Aloteltiin kampuksella, tytöt oli duunannu "rave cavein" ja "goone cavein" :D Goone on tosi pahaa ja halpaa sellast hedelmäviini - bag in a box halvin mahdollinen alkoholi. Jatkettiin myös baariin, oli tosi hauska ja humalainen ilta! :D Perjantaina (tänään) lähen Sydneyyn Lindalle ja Simpille! WUHUU! Lisää siitä sitte :)

Hyvää Jussia!!

PUSS nandu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti