maanantai 9. kesäkuuta 2014

Sandringham beach walk

Sandringham Beach
Söndag, idag har ja vari hit i en hel vecka! 7 dagar. Kändes som en evighet dihär 7 dagarna. Kanske de går snabbare sen när ja har blivi van me allt nytt :) Vardagen har int ens börja ennu, mitt jobb börjar först på tisdagen så då kan man väl redan börja kalla de till vardag. Jag var å bekanta mej med stranden idag, gjorde en lång kävelylenkki längs med stranden mot centrum hållet. Denhär stranden fortsätter typ runt oändligt länge, men den e så fin! Jag älskar havet å stranden, somtur bor jag bara 2km ifrån! najs.

Sandringham Yacht Club
                        Gick förbi en hamn också, där va ganska så snygga botskin!! Rautamöykkyn :)

Beach-Selfie
 De va ganska blåsigt idag, men int nå kallt ändå! Denhä s.k. vintern e ganska rolig :) hoppas de hålls såhär! Sku helt sjukt gärna fa åka botski, min praktikhandledare har båt där i posh-hamnen så kanske hon kan ta mej ut en sväng ;)

Pub food <3 The Elephant and Wheelbarrow
På kvällen träffa ja Linda och Simppa igen, vi va ute på pub crawl. Hann fara runt 4 olika pubbar och smaka igen på sjukt goda cider och öl! Bäst e nog pub maten, namiii ordentliga franskisar och idag blev de shredded lamb tortilla :9

Vi va alla kunnon mummon, orka int va ute över klockan 01:00 :D haha sen blev alla trötta å vi tog taxi hem. Vår taxi kusk va sjukt konstig liten indisk äijä, han hade på såndän punjabi musik och fatta inget va han sa till mej... akward!!! Men hem kom jag iaf.

PUSS: nandu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti