keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

AustSwim license finally arrived!

Sandy Beach

Back2Work... Mandagen var ganska chill, jag hade lunch mote med min praktik handledare och gick igenom nya uppgifter. Solig dag var de ocksa och jag satt ute en stund och forsokte sola... blev nog inget brunare tror jag. Jag skypea med mamma pa Tisdagen och kande mej sa blek breved hennes solbruna face. Jag hoppas verkligen att de ennu e soligt i september nar jag kommer hem!! Da ska de solas och korvar ska grillas ja ska vara pa lande varje veckoslut tills de blir ruskigt vader :D Tisdag kvall spendera jag pa stranden for jag hade suttit inne hela dagen usch. Sa lite frisk luft kravdes verkligen! Det var en ganska fin kvall och lyckades fa nagra kivoga bilder ocksa :)

Sandy Beach
 Pa tisdagen fick jag lite post ocksa, av den trevliga sorten! AustSwim papprena och mitt officiella simlarar kort foll ner i postluckan, jeee! Ganska bra fiilis nu :) Simlarar licensen ar i kraft i tre ar och kant runt om i varlden! Jag kan i princip jobba som simlarare var som helst! Hit fran Australien ordnar dom bl.a. via Unicef ganska kivoga charity resor till Indonesien och runt i Asien for att lara barn och vuxna simma pa omraden var de verkligen int finns na simskolor. Sant sku vara trevligt att gora i nat skede.

BOOM
Pa onsdagen bar det av mot Cranbourne och Casey Race, long time no see! De var kul att se alla jobbkompisar och jobba med mannskor omkring. Mycket roligare an att sitta ensam hemma och jobba :) tanker forsoka fara till Casey en gang i veckan a saga hej/jobba fran deras office :)

Casey Race

IDAG SKA JAG TI SYDNEY!!! <3 Lindsi I'm coming :)

PUSS nandu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti