perjantai 18. heinäkuuta 2014

Mystery Bus Tour


Torsdag e party day i Universiteten hit, alla festerna ordnas alltid pa torsdag och manga barer har Happy hour pa torsdag for da stormar alla studerandena in (a ingen har pengar) :D

Jag joina Mystery Bus Tour som gar ut pa att man tar en party buss runt ti olika barer, som en pub crawl men me transport! awesome. Temat va world cup Europe vs South America, jag ville ju forstass va me i winning team sa ja valde Tyskland! Kopte en vanlig vit t-skjorta som jag dekorera med tusch.

T-skjortan bakifran 

T-skjortan framifran

Jag e ganska stolt av denda skjortan, helt sjalv gjorde ja den! Ganska manga hade klatt sej ti nan av Europeiska landerna, t.ex. Nadine och hennes kompisar kladde ut sig till Paven (Italien). Alla va jatte fint utkladda, de va sjukt roligt :) Vi traffades forst alla vid Burwood campus och drog ivag darifran mot Hawthorn Hotel, varifran bussarna startade.

2 Popes and a little German boy...
De va sjukt rolig kvall! Vi akte runt till 4 olika barer och sista var tillbaka i Hawthorn sa riktigt nara Burwood campus. Jag valde ocksa darfor att fa overnatten till Nadine igen :D Vi fick tilame skjuts hem!

Jag & Nadine i nan av barerna
 
Party Bus!

Helt sjukt rolig kvall! Roligt att fa ut ibland me studeranden, dom vet alltti bast hur man festar ;) 
Nadine laga ti mej morgonmal nesta dag: toast, avocado, poached egg, bacon och champinjoner!! NAMI varldens basta vardinna :) Thanks Nadine!

PUSS nandu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti