maanantai 7. heinäkuuta 2014

Mega Swim 24h Swim Relay

Lauantai - sunnuntai välillä tapahtui, oli meinaa MS Mega Swim tapahtuma hallilla! Mega Swim on 24h uinti joukkue viesti. Tapahtumalla kerätään rahaa MS tautia sairastaville, joten hyvään tarkoitukseen menee osallistumis maksu :) Meidän Casey Race Team koostui 11 hlöstä, suurin osa uimaopettajia ja aquatics officen porukkaa. Keskiviikon treenin jäljiltä oli jalat edelleen perjantaina ihan hapoilla joten valmistauduin koitokseen nukkumalla kompressio säärystimet jalassa, toimi ihan jees tai sitten lume efekti, anyway la aamuna oli ihan ok fiilis! Tankkasin myös hiilareita niinkuin "aito urheilija" söin ison annoksen pastaa illalla :9

Kompressio säärystimet jalassa nukkumaan!
Lauantai aamulle oli kampaaja aika varattu, vähän harmi sinäänsä että se tukka menee heti pilalle kun hyppään altaasen mutta kuitenkin... Värjättiin vähän vaaleemmaks ja uusia kerroksia vähän freesimpi kuin ennen. Mä huomaan ison eron, tosta kuvasta ei ehkä hirveesti nää eroa mutta kävinpä kuitenkin :D
Kävin kampaajalla, huomaako joku ? :D
Mega Swim tapahtuma alkoi kello 12:00 lauantaina, mun eka uinti vuoro oli 15:30-17:00. Toimi aika hyvin kun meillä oli niin paljo porukkaa joukkueessa, meitä oli aina kaks tai kolme vedessä yks ui ja toiset odottaa. Eli pysty uimaan paljon reippaampaa tahtia kuin normaalisti matkaa. Mä uin 100m etappeja, oli vähän niinku loputon intervalli treeni :D
Mega Swim eka etappi 1.3km

Mega Swim toinen etappi alkamassa
Uimahalli oli auki muille 12-20 mutta rata allas oli kokonaan meidän käytössä. 20 jälkeen oli aivan huippu meininki! DJ soitti koko yön ja oli kahvi ja toast tarjoilu tuolla teltalla :) Aina kun meinas väsyttää niin hyppäsin altaaseen, siinä piristyy kyllä! Meitä oli 7 joukkuetta eli 98 osallistujaa koko tapahtumassa. Jotkut otti tirsoja pitkin altaan reunoja, mutta suurin osa valvoi koko yön. Mä taisin uida vikan etapin 04:00-06:00, oli se pahin väsymys siihen aikaan niin parempi vaan pysyy altaalla :D
Mega Swim tunnelmaa kello 04:30
Mun lopullinen matka oli 6km! Oon tosi tyytyväinen että mun paperipussi keuhkot kesti noin paljon! Mulle ihan huippu tulos, en oo pahemmin uinu matkaa vähään aikaan... heh... mutta sujui ongelmitta! 4,5km kohdalla rupes toinen olkapää vihlomaan mutta kyllä siitä selvittiin! Kotona heitin jääpussin olkapään päälle ja helpotti jo huomattavasti!
Mega Swim oma lopputulos 6km!
Pahinta oli kyllä 2h junamatka ton valvomisen jälkeen... meinasin simahtaa junaan pariin otteeseen. Nuokuin sillain ärsyttävästi, ihmiset junassa tuijotti mua, kait mä näytin joltai narkkarilta ku yritin pitää itteni väkisin hereillä :D Kävin kaupassa hakemassa vähän smoothie aineksia, halusin vaan jotain virkistävää joten toi smoothie oli ihan huippu! Pysyin hereillä ilta 20 asti elikkä 36h!!!! Sitte sain onneks hyvät yö unet, 12h, ennen maanantain työ juttuja. Olipa oiken hauska vkl vaikka erosi aika paljon mun normaali viikonlopusta :D

Palauttavan smoothien ainekset :9
PUSS nandu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti