torstai 10. heinäkuuta 2014

Projekti hommia

Jos on ollut jotenkin tulkinnan varassa mitä oon tehnyt työkseni täällä, ymmärrän hyvin :D Olin siis tutustumassa YMCA keskuksiin ekan kuukauden, miten uimakoulu ohjelmat toimii ja pyörii, kuka niitä pyörittää ja miten. Nyt kun se puoli on hallussa on aika jatkaa toimisto hommiin eli projekti töitä luvassa!

Maanantaina oltiin YMCA Victorian State Officella mun työharjoittelu ohjaajan kanssa. Sain uudet tehtävät; kilpailijoiden hintojen listaaminen (soitan siis ympäriinsä kilpaileviin yrityksiin ja leikin että mulla on 5v poika tulossa uimakouluun) ja kaikkien Victoria State uimakoulu yritysten listaaminen osoitteineen (tehdään niistä sellanen kartta missä on eniten kilpailua ja missä vähiten yms.)

Etäpäivä tarkottaa että voin ottaa kahvakuula breikin millon haluan! 
Aika mukavaa kun on tarkat ohjeet mitä tehdä ja mitä vaaditaan. Nyt oon siis tietokoneelta käsin töissä ja teen suurimmaks osaks kaiken työn kotoota. Tosi mukavaa, voi ite päättää päivän rytmin! Tiistaina esim pidin kahvakuula breikin ennen lounasta, bueno! Vaikka keskuksissa pääsin kyllä ilmaseks salille ja uimaan mitä kyllä jään kaipaamaan. Harmi vaan että lähin keskus on noin 1h matkan päässä :/

TimTam <3 Australialainen keksi, eikä mikä tahansa keksi! Maailman paras keksi!!!

Noista TimTam kekseistä oon saattanu jo mainitakkin? No anyway ihan vaarallisen hyviä!! Mä oon ihan koukussa niihin... mutta noi keksit meni rocky roadin sekaan minkä tein kakkujuhliin keskiviikolle :) Noita TimTameja saa tyyliin kaikissa eri mauissa.. vadelma, valkosuklaa, tuplasuklaa, mocha, salted caramel, minttu yms... HEAVEN! Lupaan tuoda niitä Suomeen niin paljon kun kassiin mahtuu :D Pidän sitte TimTam kekkerit syyskuussa, brace yourself!

Squid Linguini ja pinaattia + lohi toast :9 NAM
Mä oon niin innostunut kokkailemaan täällä! kaupasta saa niin hyviä aineksia ja jotenkin niin inspiroivaa olla täällä kaiken hyvän ruoan seassa :D Tein koti lounasta tossa yllä näkyy, ihan sairaaan hyvää :9 Sitte leipasin myös parit myslipatukat! Noissa oli kondensoituu maitoo, suklaata, chia siemeniä, pellavan siemeniä, hasselpähkinää, mantelia, mantelijauhoja, rusinoita, kookosta ja kookosöljyä :) kunnon energia boost!
Täydellisen myslipatukan metsästys vol.1
Keskiviikko iltana oli kakkupardit Deakin University kampuksella! Yks vaihto-oppilaista jonka tapasin täällä on lähdössä takas kotiin joten pidettiin sille läksiäis kakkujuhlat :) Tuossa näkyy vähän mitä oli tarjolla, mm. mun rocky roadit, timtam cheesecake muffins, suklaakakkua, suklaa crepes, nutella keksejä... Joo oli kyllä makeeta niin paljon kun jakso syödä. Ei pystyny kun vähän maistaa kaikkea ja oli jo ihan äklö olo :D mutta hauska ilta oli ja huuhdottiin makeat alas parilla viini lasillisella.

Cake Party @ Deakin! 
Tänään aamulla mun serkku Matti tuli Melbourneen! On ollut siis vuoden Ranskassa ja nyt paluu kotiin :) Matti lens Suomen kautta ja kävi sipoossa äidin luona... TULKKAREITA! Jess ruisleipäää I love it!!! Ja aijon todellakin pakottaa kaikki täällä maistamaan ruisleipää :D Johannalle lähtee toinen pussi (no worries se on pakkasessa Johanna :D). Sain kans menaiset lehden ja karkkia nam :9

Aiti lahetti Matin mukana tulkkareita <3
Tänään tein kans töitä kotoota ja yheltä oli lounas palaveri mun työharjoittelu ohjaajan kanssa... TGI Fridays oli lounas tapaamisen paikkana. Täytyy myöntää että hieman skeptinen olin ton paikan suhteen mutta ihan jees texmexiä sieltä sai! Aika saman tyylinen kun suomessa Amarillo. Kävin myös Southlandissa hakemassa mulle matkalaukun kun sain kuulla että extra laukku koneeseen maksaa vaan 75 euroa (postittamalla menis varmaan tuplasit enemmän). Ja mullahan ei ees oo omaa matkalaukkua joten tulee tarpeeseen :) Löysin ton kukkaislaukun volcomilta ale hintaan, ainaki helppo löytää oma laukku hihnalta :D

Office Monkey

Wiii! Nyt saan kaikki kamat mukaan Suomeen, tyylillä ;)

PUSS nandu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti